Detail kurzu

ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář VEDENÍ FIREM, TÝMŮ A LIDÍ pro zkušené manažery aneb leadership pro 21. století - 2denní

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Vedení firem, velkých týmů i projektů vyžaduje dnes zcela nové manažerské dovednosti. Podnikatelské prostředí je stále komplexnější, méně předvídatelné a vystavené velkým tlakům z okolí svojí propojeností a globalizací. Ve firmách se zvyšuje stres a nároky na kvalitní komunikaci. Jak se s tím vypořádat úspěšně je hlavním cílem tohoto semináře. Určeno pro klíčové vedoucí firem, týmů a velkých projektů, kteří se potřebují dívat do budoucna a odpovídají za velké celky, pro podnikatele a majitele firem, kteří mají zájem o úspěšný rozvoj svých podniků, pro členy boardů a manažery, kteří se na posun na klíčové pozice ve firmách připravují. Cíl: Manažeři se seznámí s klíčovými oblastmi úspěchu ve vedení firem, týmů a lidí v 21. století, vyzkoušejí si nejdůležitější techniky a dovednosti na případových studiích, modelových situacích a ve cvičeních v bezpečném prostředí, obohatí se o postřehy kolegů z jiných firem a oborů a odnesou si vyřešeny některé svoje palčivé situace. Získají dále podporu, inspiraci a jasný směr, kudy dál. Obsah: * Kdo je klíčový vedoucí, jeho role a dovednosti dnes – jak jsem na tom?, osobní analýza – dvě proměnné úspěchu firem – jak zmapovat svoji firmu či tým za dvě minuty? * Neurovědy v práci manažera – proč se jimi vůbec zabývat a co mohou dnes nabídnout vrcholovým manažerům – kdy jsou lidé a týmy dlouhodobě výkonní, efektivní a stabilní – nejčastější důvody selhání a proč tomu tak je * Význam vizí pro úspěch firem a týmů – možnosti přípravy a sestavení vize, její komunikace lidem a sladění napříč firmou – nejčastější chyby při tvorbě vizí a jak se jich vyvarovat – nejlepší metody pro formulace vize v týmech, příklady a cvičení * Poslání aneb proč se co dělá – jak se liší vize a poslání – poslání a hodnoty jako základ motivace lidí ve firmě – jak určit hodnoty a sdílet je s lidmi, jak z hodnot a vizí neudělat „pětiletku“, příklady táhnou aneb proč je chování lidí nahoře důležité * Od vizí a strategií ke každodenní praxi – na čem selhávají změny – tři poziční plánovací strategie, jak minimalizovat rizika implementace projektů a změn – každodenní práce s prioritami manažerů a lidí a jak je udržet v čase – flexibilita jako podmínka úspěchu * Co je to „Konverzační inteligence“ a jak ji využít pro úspěch firem – „stará“ a „nová“ komunikační kultura a chování lidí – orientace na řešení, synergii a sociální pohodu z pohledu neurověd – rozhodování manažerů, čtyři přístupy a jejich vliv na motivaci, zapojení a tvořivost lidí – jak vytěžit maximum z každé chyby aneb jak na zpětnou vazbu, případová studie z praxe * Týmová spolupráce – čtyři fáze růstu týmů z pohledu neurověd – od konkurence ke spolutvoření, od stresu k uvolnění potenciálu, od nedůvěry a pletich k porozumění a řešení situace, praktické ukázky, rozhovory, tipy a nácvik * Práce s různými generacemi lidí * Akční kroky všech účastníků, plány pro svoje týmy i osobní rozvoj Metody výuky: Interaktivní seminář založený na poznatcích o fungování lidské mysli. Nová zajímavá teorie podaná jednoduchým způsobem bohatě ilustrovaná na flipchartech a příklady z praxe. Případové studie a cvičení. Hry a zážitky spojené i se zapojením těla do učebního procesu. Vlastní zastavení, analýza a osobní akční plány účastníků.

Cílová skupina

Organizační management a vedení lidí
Poznámka k ceně

10 600 Kč (s DPH 12 826 Kč) v ceně studijní materiály

Hodnocení




Organizátor