ANAG, spol. s r.o.
Profil firmy
Nakladatelská a vzdělávací společnost ANAG působí na českém trhu již od roku 1990 a patří bezesporu k firmám s nejdelší tradicí v oblasti pořádání odborných seminářů, vydávání odborných publikací a časopisů. Firma působí po celé České republice.
Zaměření
Naše činnost je zaměřena především do tří oblastí: • vydávání ekonomické a právní literatury a publikací pro zdraví a volný čas, • vydávání odborných časopisů, • pořádání seminářů.
Naše produkty naleznete zejména v těchto oblastech: práce, mzdy, pojištění, ekonomika, daně, účetnictví, personalistika, clo, pracovní a obchodní právo, životní styl, alternativní léčba, pozitivní myšlení, vaříme pro zdraví, knihy pro maminky aj. Na našich www vedeme i široký sortiment odborných publikací jiných nakladatelství, rozšířený navíc i o oblasti managementu a marketingu, počítačové literatury, odborných slovníků, encyklopedií a autoatlasů
Sídlo firmy
Sídlo firmy je v Olomouci, Kollárovo nám. 698/7, dále máme pobočku v Praze – Mozarteum, Jungmannova 30. Na těchto pracovištích se konají semináře a můžete tam zakoupit i odbornou literaturu. Široký výběr odborné literatury najdete zejména v prodejně KNIHY ANAG v Olomouci, Ostružnická ulice č. 8.
Semináře
Na zpravidla jednodenních seminářích seznamujeme nejširší odbornou veřejnost s probíhajícími změnami zákonů a předpisů. K vybraným oblastem pořádáme vícedenní semináře. Při seminářích je zajištěn prodej odborné literatury a je podáváno malé občerstvení.
Publikace
Publikace vydáváme ve dvou řadách, a to v řadě ekonomické a právní publikace a dále v řadě publikace pro zdraví a volný čas.
Publikace ANAG vydáváme v následujících edicích: • publikace právní a ekonomické – daně; práce, mzdy, pojištění; účetnictví; clo; právo; ostatní, • publikace pro volný čas – aforismy, ostatní; fotografie; pro maminky; vaříme pro zdraví; životní styl; alternativní léčba; pozitivní myšlení.
Dodávané publikace vždy odpovídají platnému právnímu stavu, na menší změny reagujeme formou vkládaných aktualizací, které zároveň zveřejňujeme i na našich www stránkách. Při zásadních změnách dochází k novému vydání.
Časopisy
Od roku 1995 přinášíme nejaktuálnější informace v časopise Mzdová účetní a od roku 1998 také v časopise Účetní a daně. Desetitisícům čtenářů přinášejí tyto měsíčníky pravidelně přehled všech legislativních změn v řešených oblastech, přehledně zpracovaných do článků od renomovaných autorů a odborníků. Zveřejňovány jsou také nejzajímavější dotazy předplatitelů spolu s fundovanými odpověďmi na ně. Od r. 2014 vychází nový odborný dvouměsíčník Praktická personalistika pro personalistickou praxi v českém prostředí. Podává komplexní přehled aktuálních legislativních změn a zásadních judikátů, řeší otázky pracovního práva, odměňování, personálního řízení a managementu.
Seznam kurzů instituce
Název kurzu | Cena | Termín |
---|---|---|
Personální akademie 2025 včetně aktuálních změn dvoudenní speciál 14. a 15. 10. 2025 | 4690 CZK | 14.10.2025 o 09:00 - 14.10.2025 o 13:30 |
Jak se vypořádat s problematickým anebo neschopným zaměstnancem po flexibilní novele ZP 2025 | 2690 CZK | 24.10.2025 o 09:00 - 24.10.2025 o 14:00 |
Jak se vypořádat s problematickým anebo neschopným zaměstnancem po flexibilní novele ZP 2025 prezenčně i on-line | 2690 CZK | 21.11.2025 o 09:00 - 21.11.2025 o 14:00 |
Mzdové účetnictví podzimní aktuality a očekávané novinky pro rok 2026 v teorii a příkladech | 2590 CZK | 13.10.2025 o 09:00 - 13.10.2025 o 14:00 |
Vedení personální a mzdové agendy aktuálně 2025 s výhledem do roku 2026 prezenčně i on-line | 2590 CZK | 15.10.2025 o 09:00 - 15.10.2025 o 15:00 |
Pracovní doba a pracovnělékařské prohlídky po flexibilní novele zákoníku práce | 2590 CZK | 18.11.2025 o 09:00 - 18.11.2025 o 13:30 |
Mzdové a personální souvislosti po flexinovele zákoníku práce | 2690 CZK | 20.10.2025 o 09:30 - 20.10.2025 o 14:30 |
Exekuce srážkami ze mzdy 2025 | 2790 CZK | 20.10.2025 o 09:00 - 20.10.2025 o 14:00 |
Fakturace, daňové a účetní doklady problematika vystavování faktur dle nejdůležitějších zákonů prezenčně i on-line | 2590 CZK | 20.10.2025 o 09:00 - 20.10.2025 o 14:00 |
Mzdové a personální souvislosti po flexinovele zákoníku práce prezenčně i on-line | 2690 CZK | 21.10.2025 o 09:00 - 21.10.2025 o 14:00 |
Financování činnosti příspěvkové organizace a jeho odraz v účetnictví | 2590 CZK | 22.10.2025 o 09:00 - 22.10.2025 o 13:30 |
Odškodňování pracovních úrazů a nemocí z povolání v roce 2025 v souvislostech s BOZP a PLS pohledem novel zákoníku práce včetně flexinovely zákoníku práce | 2590 CZK | 22.10.2025 o 09:00 - 22.10.2025 o 14:00 |
Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek v účetnictví a daních v podmínkách roku 2025 prezenčně i on-line | 2590 CZK | 23.10.2025 o 09:00 - 23.10.2025 o 14:00 |
Pracovní doba a pracovnělékařské prohlídky po flexibilní novele zákoníku práce | 2590 CZK | 23.10.2025 o 09:00 - 23.10.2025 o 13:30 |
Mzdové účetnictví podzimní aktuality a očekávané novinky pro rok 2026 v teorii a příkladech | 2590 CZK | 23.10.2025 o 09:00 - 23.10.2025 o 14:00 |
