Detail kurzu
Úvod do Digitálního marketingu
OTIDEA vzdělávání, s.r.o.
Popis kurzu
Nevíte si rady jak vytvořit správnou strategii pro digitální prostředí? Jak správně uchopit sociální média? Jak se efektivně zviditelnit v online prostředí? Jak zvolit klíčové parametry pro následné vyhodnocení? Přijdou vám matoucí zkratky CTR, PPC, CTA, CPM, CRO, UX, GA, RTB, atd.? Potřebujete se zorientovat a zjistit, jaké možnosti digitální marketing nabízí?
Na tomto semináři se dozvíte odpovědi na všechny tyto otázky!
Obsah kurzu
Jak vypadá české online prostředí a jeho uživatel – online uživatel v ČR Online média Sociální média – aktuální stav v ČR, možnosti cílení Jaké jsou možnosti, jaký je správný postup – User Experience / Webdesign Jak se zviditelnit tam, kde lidé hledají – SEO & SEM Jak fungují PPC systémy, jak je efektivně plánovat a vyhodnotit – PPC / Search Jak funguje programmatic / RTB v display reklamě (Adform) Jak měřit svůj web, na co se dívat, co má a nemá smysl – webová analytika Aktuální trendy a očekávaný vývoj – co nám přinese blízká budoucnost, na co se zaměřit Součástí kurzu je také diskuze s účastníky na zvolené téma, praktická ukázka z reálného prostředí a společně nakoukneme také do blízké budoucnosti, protože „Digitální transformace probíhá, jste její součástí?“.
Cílová skupina
Seminář je určen pro pracovníky z oblasti marketingu, PR, komunikace, vedoucí pracovníky a majitele firem bez omezení oboru podnikání, ale může být podnětný také pro zaměstnance státní správy.
Hodnocení
Organizátor
