Detail kurzu

Fakturace • zpracování faktur a daňových dokladů od A do Z • správně, bez chyb a omylů • prezenčně i on-line v Olomouci

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Zkušený lektor vás podrobně seznámí s danou problematikou.

Obsah kurzu

  • Náležitosti smluvních vztahů
  • Fakturace na základě objednávek • zakázek • smluv podle občanského zákoníku
  • Členění faktur na přijaté • vystavené a další náležitosti • oběh a schvalování
  • Náležitosti faktur
  • Faktury došlé – evidence závazků • právně zaniklé závazky
  • Faktury vystavené – evidence pohledávek • opravné položky k pohledávkám • odpis – účetní, daňový
  • Zálohy • zálohové faktury • předfaktury • proformafaktury • faktury za hotové
  • Ostatní typy účetních dokladů a jejich náležitosti • pokladna, ceniny, cestovní náhrady
  • Rozdíly mezi účetními a daňovými doklady
  • Faktury v kontrolním hlášení • vazba na přiznání k DPH • problémové okruhy – opravné doklady • reklamace •slevy apod.
  • Forma listinná • elektronizace faktur • schvalování a podepisování v technické - elektronické formě • přehled legislativy k technické formě • vytěžování údajů z faktur
  • Splatnost faktur • promlčení • právní zánik • smluvní pokuty
  • Úroky z prodlení • penalizační faktury
  • Poskytování slev • rabatů • skont • reklamace - účtování, DPH
  • Fakturace s QR kodem
  • podle zákona o účetnictví
  • podle zákona o DPH – druhy daňových dokladů • nové náležitosti a formy • záznamní povinnost, prokazování – auditní stopa • nespolehlivý plátce • ručení • obezřetnost při nároku na odpočet
  • GDPR v oblasti účetních a daňových dokladů • obchodní listiny podle občanského zákoníku a další potřebné náležitosti
  • faktury v cizí měně • zboží mezi plátci v EU • zahraniční faktury
  • Aktuální pokyny • sdělení a informace GFŘ
  • Implementace Směrnice EU k DPH – oddíl Fakturace
  • Archivace účetních a daňových dokladů, jejich správná skartace
  • DOTAZY na lektora můžete posílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem v den konání webináře (u on-line) nebo je obdržíte v den konání u prezence

Cílová skupina

Určeno pro: fakturantky, administrativní pracovníky, pracovníky skladového hospodářství, zásobování, prodeje, vedoucí pracovníky, podnikatele, účetní, sekretářky, asistentky a pro všechny pracovníky přicházející do styku s fakturami, kteří pracují s doklady, řeší problémy pohledávek a závazků s obchodními partnery ve své každodenní praxi.
Poznámka k ceně

Sendvič (Bageta), káva, čaj, nealko.

Hodnocení




Organizátor