Detail kurzu

ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ČR + elearning ZDARMA

Orange Academy

Popis kurzu

**ONLINE MARKETING - rekvalifikační kurz akreditovaný MŠMT ČR + elearning ZDARMA** **Pro koho je kurz určen:** Pro úplné **začátečníky**, kteří se chtějí naučit orientovat v moderním oboru, jako je online marketing na internetu. Pro ty co už něco znají, chtějí si své znalosti osvěžit nebo zdokonalit. **Studijní materiály:** **Prověřená učebnice** založená na praktických příkladech, kterou vytvořili **odborníci** Orange Academy speciálně pro kurz Online marketing. Získáte přístup do nejmodernějšího **e-learningu**, kde si můžete procvičovat rozšiřující příklady, ověřit si své znalosti formou různých testů nebo komunikovat s lektory. Online marketing si studenti procvičují na svých noteboocích. Údaje zadané na lekci tak budete mít k dispozici ve vašem notebooku k pozdějšímu domácímu procvičování. Budete-li chtít zapůjčit počítač, uveďte to prosím v poznámce při registraci. Poplatek činí 500 Kč. **Osvědčení:** Součástí kurzu je **autorizovaná zkouška** dle hodnotícího standardu národní soustavy kvalifikací pro profesi Specialista marketingu 66-021-N. Úspěšný absolvent získá **oficiální osvědčení o rekvalifikaci** s akreditačním číslem vydaným MŠMT ČR s celostátní platností. Výrazně **zvyšuje** šanci na získání perspektivního zaměstnání. **Osnova** ** INTERNET** Co je online marketing? Vyhledávače – Seznam, Google, Bing apod. SEO PPC reklama – Sklik, Google Ads E-mail marketing Obsahový marketing – blog, video, podcast, foto Web / E-shop – struktura, základní prvky a stránky Speciální stránky – landing page, prodejní stránka **2) MULTIMÉDIA** Co jsou multimédia? Výběr: webináře, HbbTV, mediální weby (Seznam, iDnes, Aktuálně apod.) Reklama v multimédiích **3) NOVÁ MÉDIA** Co jsou nová média? Výběr: sociální sítě, videoplatformy, podcastové platformy, blogové platformy Reklama v nových médiích – formáty, reklamní platformy, influenceři **4) MEDIÁLNÍ PLÁN** Fáze mediálního plánování Strategie Cíle Výběr médií, mediaplán Reporting **5) ROZPOČET** Reklamní ceníky Návrh rozpočtu dle mediaplánu Stanovení investic, návratnost **6) NÁZVOSLOVÍ** Přehled pojmů **7) ZÍSKÁVÁNÍ DAT** Analytické online nástroje – Google Analytics, ostatní Agentury zpracovávající mediální průzkumy, statistické instituce – např. Netmonitor, STEM/MARK, ČSÚ atd., datové výstupy projektů Práce s daty **8) VZDĚLÁVÁNÍ** Marketingové online magazíny Marketingoví odborníci Marketingové a reklamní agentury

Kontaktní osoba

Michaela Prátová
+420 511 119 990
info@orangeacademy.cz

Hodnocení




Organizátor