Detail kurzu

ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář JAK SI USNADNIT JEDNÁNÍ S NÁROČNÝMI KLIENTY A KOLEGY pro asistentky

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy. Cíl: Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali. Obsah: * Kdo je to „komplikovaný“ člověk? * Proč a čím nás tito lidé stresují * Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání * Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi * Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci? * Techniky deeskalace konfliktních situací * Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi * Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.

Cílová skupina

Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály

Hodnocení




Organizátor