Detail kurzu

Řešení problémů metodou 8D (Root Cause Analysis)

NQA CZ s.r.o.

Popis kurzu

Zdokonalit práci techniků v praktickém používání cyklu P-D-C-A pro analýzu hlavní příčiny problému. Účastníci budou po absolvování kurzu lépe definovat a řešit problémy, zejména u opakujících se reklamací a neshod. Naučí se důkladné práci s daty, a jak znalost dat může ovlivnit řešení problémů.

Obsah kurzu

  • Sběr, monitorování a analýza dat
  • Cyklus P-D-C-A a týmová práce
  • Jednoduché nástroje zlepšování
  • Definování problému a související řešení
  • Analýza hlavních příčin
  • Výběr variant a implementace optimálního řešení
  • Vizuální management, Shop Floor Management
  • Postup při zpracování reklamací

Cílová skupina

Kurz je určen všem pracovníkům, kteří jsou odpovědní za zabezpečování kvality produktů, jejich výrobu a související logistické činnosti či provádění servisu, a kteří zajišťují rozvoj dodavatelů a řízení reklamací.

Hodnocení




Organizátor



Další termíny kurzu
Termín Cena Místo konání Zarezervovat