Detail kurzu
Profesionální sekretářka, asistentka se zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se
chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich
povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se
základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve zvládání
náročných a konfliktních situací a základech profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě
v zaměstnání - zásady správného etického jednání,
oblékání, společenské konverzace… Posluchači získají informace také
k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů, naučí se
některé základní technologické postupy při přípravě občerstvení
v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se,
oblékat, seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a
konfliktní situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod.
Psychologické aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika
zákazníka-klienta. Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků,
které mohou zlepšit komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký
používat inventář. Jak připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a
z jaké strany pokrmy a nápoje nabízet či podávat a další neméně
zajímavé a pro praxi přínosné informace. Diskuse, dotazy.
Obsah kurzu
Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se
chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich
povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se
základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve zvládání
náročných a konfliktních situací a základech profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě
v zaměstnání - zásady správného etického jednání,
oblékání, společenské konverzace… Posluchači získají informace také
k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů, naučí se
některé základní technologické postupy při přípravě občerstvení
v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se,
oblékat, seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a
konfliktní situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod.
Psychologické aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika
zákazníka-klienta. Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků,
které mohou zlepšit komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký
používat inventář. Jak připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a
z jaké strany pokrmy a nápoje nabízet či podávat a další neméně
zajímavé a pro praxi přínosné informace. Diskuse, dotazy.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality