Detail kurzu
Business Analysis for Project Managers – Practical
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
Kurz se zabývá činnostmi a nástroji business analýzy v kontextu změn ve firemním prostředí realizovaných primárně formou projektu. Obsah kurzu poskytuje klíčové informace potřebné pro spolupráci rolí Project Manager a Business Analyst. Tento kurz je založen na mezinárodním standardu BABOK® (Business Analysis Body of Knowledge), v nejnovější verzi publikované International Institute of Business Analysis (IIBA®.) Tato rozšířená verze („Extended“) obsahuje navíc specifická témata a řadu cvičení spojených s předprojektovou fází (feasibility study), tedy tvorbou Business Case včetně způsobu hodnocení jeho naplňování. Představuje také disciplínu Change Management, včetně její role v kombinaci s oblastmi Project Management a Business Analysis pro úspěšného dosažení očekávaných benefitů změny. Navíc v kontextu celého životního cyklu změny – „příprava – implementace – provoz“ (As-Is – Transition – To-Be). Optimální propojení “světů“ Project Management a Business Analysis při přípravě a realizaci změn ve firmě:
Seznámení s „best practice“ v oblasti Business Analysis
Správné vymezení role business analýzy v kontextu implementačního nástroje, projektu, a disciplíny Project Management
Kvalifikovaná rozhodnutí o změnách, investičních záměrech firmy na základě analytických podkladů
Zohlednění aspektu sociálních implikací ovlivňujících úspěšnost implementace změny – lidský faktor v procesu změny
Seznámení s „best practice“ v oblasti Business Analysis
Správné vymezení role business analýzy v kontextu implementačního nástroje, projektu, a disciplíny Project Management
Kvalifikovaná rozhodnutí o změnách, investičních záměrech firmy na základě analytických podkladů
Zohlednění aspektu sociálních implikací ovlivňujících úspěšnost implementace změny – lidský faktor v procesu změny
Obsah kurzu
První denPředstavení BA
Best Practice, Standard IIBA®, BABOK®
Role a kompetence business analytika
Strategická analýza – Strategy Analysis
Plánování – BA Planning and Monitoring
Sběr požadavků – Elicitation and Collaboration
Analýza a Design – Requirements Analysis and Design Definition
Sběr požadavků – Elicitation and Collaboration
Řízení požadavků – Requirements Life Cycle Management
Vyhodnocení řešení – Solution Evaluation
Druhý den
Analysis Framework
Estimating Costs and Benefits
Risk Assessment
Cost-Benefit Analysis
Change Management Introduction
Change Resistance
Frameworks & Change Management Models
Large Groups Facilitation
Change Management Process
Cílová skupina
Kurz je určen pro ty, jejichž role je zaměřena na řízení změn, probíhajících především formou projektů.Těm, kteří během změn ve firemním prostředí pracují s business analytiky, používají dílčí postupy a některé nástroje business analýzy, nebo dokonce musí navíc roli business analytika do značné míry suplovat.
Project Manager
Program Manager
Project Portfolio Manager
Transformation Manager
Change Manager
PMO Head
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Další termíny kurzu
Podobné kurzy
podle názvu a lokality