Detail kurzu

CENOVĚ ZVÝHODNĚNÝ BALÍČEK: Paliativní péče

Středisko vzdělávání s.r.o.

Popis kurzu

Víte, jak mapovat potřeby paliativního pacienta a společně s ním formulovat cíle péče? Chcete vědět, jak komunikovat s umírajícím a jeho rodinou? Objednejte si náš cenově zvýhodněný balíček a ušetříte. Balíček se skládá ze dvou samostatných vzdělávacích programů, jejichž absolvováním získáte ucelené informace o metodách a technikách využívaných v arteterapii. Balíček zahrnuje:1) Paliativní péče v sociálních a zdravotnických službách (24 vyuč. hodin) 2) Komunikace v paliativní péči (16 vyuč. hodin) V kurzech se naučíte nejen jak komunikovat s paliativním pacientem a jeho příbuznými, ale seznámíte se také například s principy paliativní péče či tvorbou efektivního plánu péče, který zahrnuje pacienta i jeho rodinu. Školení Vám bude uznáno do dalšího vzdělávání v sociálních službách v celkovém rozsahu 40 hodin. 



Obsah kurzu

Vzdělávací program: Paliativní péče v sociálních a zdravotnických službách (24 vyuč. hodin)

1. Identifikace cílů paliativní péče
2. Odborné sociální poradenství v paliativní péči
3. Plánování péče
4. Týmy v paliativní péči
5. Komunikační techniky
6. Sebepéče
7. Řešení jednotlivých kazuistik
8. Prožívání konce života
9. Problematika psychických, duchovních a kulturních aspektů paliativní péče
10. Postupy při doprovázení nemocných
11. Etická pravidla při péči o umírajícího, komunikace s pozůstalými – jejich přání a potřeby
12. Řešení jednotlivých kazuistik
 Vzdělávací program: Komunikace v paliativní péči (16 vyuč. hodin)
1. Úvod do tématu
2. Komunikace s paliativním uživatelem a jeho blízkými po sdělení nepříznivé zprávy
  • porozumění informacím
  • práce s emocemi
  • mapování situace
  • cíl péče
3. Rozbor kazuistik
4. Komunikace s dětmi v paliativní péči
  • komunikace v paliativní péči dle věkových skupin
5. Komunikace v sociálních službách a zdravotnictví
  • konverzace, rozhovor, konflikt
  • asertivita, pasivita, agresivita, manipulace
  • sdělování nepříznivé zprávy - SPIKES protokol
6. Komunikace s dosažením 4 cílů
  • mapování informací od klienta
  • získávání klienta pro spolupráci
  • předání konkrétních informací
  • poskytnutí emoční podpory klientovi
7. Rozbor kazuistik8. Zpětná vazba, prostor pro diskuzi

Cílová skupina

Pracovníci v sociálních službách.
Certifikát 2x Osvědčení o absolvování akreditovaného vzdělávacího programu Poznámka k ceně

V ceně výukové materiály a občerstvení.

Hodnocení




Organizátor



Další termíny kurzu
Termín Cena Místo konání Zarezervovat