Detail kurzu

Digitální copywriting: jak ovládnout online obsah

KUSTOD s.r.o.

Popis kurzu

Účastníci budou schopni definovat, co je digitální copywriting a porozumí jeho významu a rozdílům oproti copywritingu tradičnímu. Naučí se vytvářet obsah přizpůsobený různým sociálním sítím, e-mailingy a webové stránky s ohledem na specifika každé platformy. Účastníci si také osvojí základní techniky SEO, včetně výzkumu klíčových slov, optimalizace obsahu a používání nástrojů jako Google Analytics a Google Search Console pro sledování výkonu. V neposlední řadě budou kurzisté seznámeni s aktuálními technologiemi a využitím AI při práci copywritera. Tímto dobrodružstvím copywritingu vás provede profesionálka v oboru a naše skvělá lektorka Mgr. Martina Nuňez.

Obsah kurzu

V kurzu se naučíte a získáte:

  • Co je digitální copywriting a kdo je digitální copywriter
  • Jaké jsou modely nákupního chování lidí na internetu
  • Jak určit cílovou skupinu a tón komunikace
  • Jak psát na sociální média
  • Jak otextovat vlastní web/e-shop
  • Jak psát obchodní e-maily
  • SEO: Jak na optimalizaci online textů
  • Klíčové ukazatele výkonnosti v copywritingu
  • Nástroje a technologie pro digitální copywriting; využití AI

Cílová skupina

Možnosti pracovního uplatnění:

  • Specialista/specialistka on-line marketingu – Národní soustava kvalifikací (narodnikvalifikace.cz)
  • Specialista/specialistka internetového obchodu – Národní soustava kvalifikací (narodnikvalifikace.cz)
  • Pracovník/pracovnice e-mail marketingu – Národní soustava kvalifikací (narodnikvalifikace.cz)
Certifikát Osvědčení o účasti na vzdělávacím kurzu
Hodnocení




Organizátor



Další termíny kurzu
Termín Cena Místo konání Zarezervovat