Detail kurzu

RECENZE - proč je řešit a jak zvyšovat spokojenost zákazníků v době internetu

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Žijeme v době, kdy se recenze šíří na internetu rychlostí blesku a osloví stovky a tisíce spotřebitelů. Recenze zákazníků jsou dnes rozhodující pro nákupní rozhodnutí dalších zákazníků. Poznejte, jak přímo ovlivnit dobré jméno své firmy a značky v konkurenčním prostředí! Určeno pro * Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem * Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, obchod a komunikace, PR * Obchodní manažery a vedoucí obchodního oddělení * Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace * Reklamní, komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy Cíl: * Poznáte, jak systematicky podporovat spokojenost zákazníků a motivovat je k sepsání recenzí * Pochopíte, jak nastavit interní procesy pro komunikaci se zákazníky * Zjistíte, jaké formy obsahu a content marketingu lze dnes využít při tvorbě recenzí Obsah: * Marketingová komunikace a orientace na zákazníka – content marketing * Výzkum důvodů spokojenosti a nespokojenosti zákazníků – jak interpretovat data * Recenze jako základ prezentace firmy na trhu * Jedinečná zkušenost zákazníka neboli customer experience * Reference na firemním webu * Recenze na Google firmy * Recenze na Facebooku * Tripadvisor a Booking – specifika komunikace * Jak předejít negativní recenzi od zákazníka – jak řešit včas problém zákazníka * Jak motivovat zákazníky pro tvorbu kladných recenzí

Cílová skupina

Obchodní dovednosti
Poznámka k ceně

2 300 Kč (s DPH 2 783 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení

Hodnocení




Organizátor