Detail kurzu

Administrátor a koordinátor elektronického katalogu zboží

Akademie vzdělávání online s.r.o.

Popis kurzu

Akreditovaný rekvalifikační kurz se závěrečnou profesní státní zkouškou. Kurz je možné studovat online nebo presenčně v Prostějově. 

Obsah kurzu

OSNOVA KURZU

  • 1) ZÁKULISÍ ESHOPU PRAKTICKY - domény, hosting* tvorba a správa e-shopu* rozmístění modulů e-shopu přívětivého pro zákazníka* rozložení a funkce* vkládání textů a položek. Vytvoříte si pár položek v e-shopu, poznáte tak, co se skrývá ,,ZA,,
  • 2) TECHNICKÉ ZÁZEMÍ A SEO - co je SEO* klíčová slova* Nadpisy H1, H2, tagy a description* jak strukturovat na e-shopu texty* optimalizace obrázků* linkbuilding* link farmy vs. dobré odkazy - jaký je rozdíl a jak na to* práce se SW sloužících k podpoře SEO* správný popis zboží, tak aby se váš e-shop zobrazoval ve vyhledávačích
  • 3) ESHOP - nastavení kategorií, položek - parametry, varianty, filtry * nastavení platební brány, dopravy, obchodních podmínek, uživatelů * objednávky, přílohy, reklamace
  • 4) LEGISLATIVA - legislativa v oblasti e-shopů * obchodní podmínky * GDPR * kontroly * autorská práva
  • 5) MARKETING - marketingový mix analýza konkurence* SWOT analýza* zákazník* rámec SEE-THINK-DO-CARE* marketingový plán, strategie. Jsou to vůbec první kroky, které musíte udělat, než se vrhnete na samotný marketing * obsahový marketing * psaní blogu * e-mailing * e-book s napojením na e-mailing * online chaty
  • 6) PPC - pojmy CTR, CPC, konverze* nepovolený obsah * vyhledávací a obsahová síť * nastavení kampaní a sestav, vytváření reklam * typy cílení * reklamní formáty * dynamický retargeting a remarketing * produktové inzeráty * optimalizace kampaní, měření úspěšnosti a práce s daty * to vše na Google a Seznam
  • 7) ZBOŽOVÉ VYHLEDÁVAČE - Heureka * Zboží.cz * Google Merchant Center * Shopping Ads (Nákupy Google) * importy * optimalizace * analytika. Analytik z vás za jeden den nebude, ale základní povědomí o této problematice mít budete :)
  • 8) SOCIÁLNÍ SÍTĚ - zákazník na sociálních sítích* algoritmy sociálních sítích * organický vs. placený dosah * výběr sociální sítě pro podnikání/projekt * proč byste neměli stavět sociální sítě jen na množství "like" či "srdíček"? * FACEBOOK (FB)* stránka versus skupina* základní nastavení stránek * správný popis v informacích stránky* nastavení událostí* druhy příspěvků + jejich plánování* základní nastavení skupin * Business manager (BM) * BM - Napojení firemního profilu na instagram* 3 druhy reklamy na FB - která z nich je ta "nej"?* BM - Správce reklam na FB * remarketing na FB* INSTAGRAM (IG) * vytvoření firemního profilu * správné nastavení profilu * zásadní rozdíl mezi FB a IG * zabezpečení profilu * IG příspěvky * IG stories * hastagy * plánování příspěvků
  • 9) ANALYTIKA - nastavení GA, správa a struktura účtu * vložení kódu na stránky a eshop * hierarchie organizací, účtů, uživatelů, služeb a výběrů dat * propojení GA a Google Ads * filtry výběru dat * zdroje návštěvnosti * monitorování stavu a výkonu účtu * měření, měření a měření * seznamy uživatelů pro remarketing a chytrý seznam pro remarketing * nástroje pro tvorbu adres * URL * Google Data Studio (GDS) * Google search Console * Index Google * Zobrazení stránek * Žádné strachy, toto opravdu jen nakousneme :)
  • 10) GRAFIKA PRO WEBY A ESHOPY - obrázky, carussely pro weby a e-shopy * obrázky na sociálních sítích * pravidla pro vzhled reklam * fonty * bannery - velikosti pro různé příležitosti * SW vhodné pro grafiku a práce s nimi

a navíc BONUS

  • 1) PODNIKATELSKÉ MINIMUM A LEGISLATIVA V PRAXI - právní minimum pro eshopaře * dodavatelsko - odběratelské smlouvy * DPH * rabaty a marže * služby e-shopů * platební brány, EET * GDPR
  • 2) MIX PRO ESHOPAŘE - co potřebujete vědět, aby váš e-shop fungoval a nestálo vás to moc * logistika * e-shop v praxi - rady, tipy, triky z praXe


15 NÁROČNÝCH DNŮ

kdy se téměř nezastavíme a společně pojedeme na maximální výkon


KROK PO KROKU od A po Z

budeme vám věnovat maximální pozornost v malé skupině o max. 8 lidech, u nás žádná otázka není hloupá


AKTIVNÍ PRÁCE A TVORBA

žádné sezení a poslouchání našich monologů - kurz není jen “one man show”


CHECKLISTY A SKRIPTA

návody, tipy, triky a pracovní listy pro vaši novou kariéru

k tomu vám pomůžeme vymyslet, nastavit a nalajnovat všechny kroky a postupy ke startu vaší nové kariéry ve světě eCommerce

Cílová skupina

Kurz je určen pro všechny, kteří si plánují založit nebo již provozují vlastní e-shop. 
Certifikát Zkouška profesní kvalifikace

Kontaktní osoba


776121222
info@a-v-o.cz

Hodnocení




Organizátor