Detail kurzu

Profesionální asistentka/recepční

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cíle školení: – Zvýšit profesionalitu pracovníků – Posílit povědomí účastníků o významu a postavení asistentky / recepční v rámci společnosti – Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti – Zlepšit komunikační dovednosti v telefonickém i osobním kontaktu s interním i externím klientem s ohledem na charakter práce asistentky/ recepční – Získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti – Osvojit si základy společenské etikety jako součást profesionálního přístupu ke klientům a prezentace společnosti – Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu.

Obsah kurzu

  • osobnost asistentky / recepční
  • profesionální image
  • telefonování
  • komunikační dovednosti v kontaktu s interním a externím klientem
  • podpora kanceláře
  • úprava korespondence
  • strategie jednání s různými typy lidí
  • prevence konfliktů
  • praktická cvičení
  • etiketa – návštěvy – obsluha
  • praktická cvičení

Cílová skupina

Určen pro asistentky / recepční obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalosti a dovednosti ve vedení kanceláře a komunikaci s kolegy a klienty, mají zájem o to, stát se profesionálem při poskytování podpory kolegům a vytváření stabilního zázemí společnosti. Kurz je určen max. pro 12 osob.

Hodnocení




Organizátor