Detail kurzu
Profesionální asistentka/recepční
ANAG, spol. s r.o.
Popis kurzu
Cíle školení: – Zvýšit profesionalitu pracovníků – Posílit povědomí účastníků o významu a postavení asistentky / recepční v rámci společnosti – Zvýšit kvalitu poskytovaných služeb a prezentování standard společnosti – Zlepšit komunikační dovednosti v telefonickém i osobním kontaktu s interním i externím klientem s ohledem na charakter práce asistentky/ recepční – Získat znalosti a dovednosti pracovníka, který je podporou společnosti – Osvojit si základy společenské etikety jako součást profesionálního přístupu ke klientům a prezentace společnosti – Naučit se řešit některé nestandardní situace bez emocí a se zachováním profesionálního přístupu.
Obsah kurzu
- osobnost asistentky / recepční
- profesionální image
- telefonování
- komunikační dovednosti v kontaktu s interním a externím klientem
- podpora kanceláře
- úprava korespondence
- strategie jednání s různými typy lidí
- prevence konfliktů
- praktická cvičení
- etiketa – návštěvy – obsluha
- praktická cvičení
Cílová skupina
Určen pro asistentky / recepční obchodních společností či úřadů, které si chtějí zlepšit své znalosti a dovednosti ve vedení kanceláře a komunikaci s kolegy a klienty, mají zájem o to, stát se profesionálem při poskytování podpory kolegům a vytváření stabilního zázemí společnosti. Kurz je určen max. pro 12 osob.
Hodnocení
Organizátor
