Detail kurzu

JAK MARKETINGOVÉ MYŠLENÍ MŮŽE ZLEPŠIT OBCHODNÍ VÝSLEDKY - 10 tipů marketingového odborníka

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

„Mezi neodmyslitelné trendy komunikace patří obsahový marketing. Podle průzkumu organizace eMarketer je dnes obsahový marketing nejvyšší prioritou pro celých 56 % firemních obchodníků!“ Obchodník může využít potenciál marketingových akcí na maximum, pokud ovšem ví, jak na to. Tento kurz odpoví na nejčastější mýty na téma porozumění a neporozumění mezi oddělením marketingovým a obchodním. Obchodník může výrazně zlepšit své obchodní výsledky díky úspěšné spolupráci s marketéry! Určeno pro * Specialisty na obchod a marketing * Vedoucí oddělení marketingu, komunikace a obchodu * Všechny obchodníky a manažery z oddělení obchodu * Všechny marketéry a reklamní experty, kteří spolupracují s oddělením obchodu Cíl: * Poznáte klíčové principy marketingové komunikace, které obchodníkům přitáhnou ty pravé zákazníky * Naučíte se, jak zlepšit spolupráci s marketéry a dosáhnout lepších obchodních výsledků * Pochopíte, co dobrého může udělat marketing pro obchodníky * Najdete kritické body spolupráce a poznáte řešení, jak jim předejít Obsah: * Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka * Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit * Obsah prodává – umění zaujmout v době internetu a sociálních sítí * Nákupní proces zákazníka a klíčová role obchodníka v budování image značky a firmy * Spokojenost zákazníka – žijeme ve věku on-line referencí * Jak zvýšit efektivitu práce – kritické body spolupráce marketing x obchod * Kreativní myšlení jako inspirativní metodika práce * Náklady na prodej a náklady na marketing – měření pomůže najít prostor pro úspory * Jak chápat, co vlastně potřebuje a co chce zákazník – benefit * Jak se neztratit na trhu – výrazná odlišnost od konkurence na první pohled Shrnutí – marketing ve službách obchodu Metody výuky: * Individuální přístup ke každému účastníkovi * Aplikace na segment podnikání daného účastníka * Aktivní trénink * Výklad obohacený příklady z praxe * Klademe důraz na osobní zážitek

Cílová skupina

Obchodní dovednosti
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Hodnocení




Organizátor