Detail kurzu

„Komunikace a řešení problémů v praxi aneb jak se dohodnout I.“

Český a moravský účetní dvůr, s.r.o.

Popis kurzu

Kurz vás naučí rozeznat vzorce vlastního chování v průběhu kontroly, které mají vliv na to, jak komunikujeme s druhými lidmi (zároveň pochopit, jakým stylem komunikují druzí lidé s námi) a tím se naučit efektivněji řešit problémové situace, které mohou v průběhu kontroly nebo v rámci pracovních vztahů nastat.

Během kurzu je kladen důraz na konkrétní příklady „komunikačních pastí“, kterým je třeba se vyvarovat a tím dospět k dohodě, která je co nejvíce přijatelná pro všechny zúčastněné strany.

Velmi zajímavý kurz. Jeho obsah je sice upraven pro potřeby osob vykonávající činnosti ve veřejné správě, nicméně znalosti z tohoto kurzu můžete uplatnit v každodenním životě. S velkým očekáváním jsme tento kurz v roce 2015 uvedli a kladné přijetí a výborné hodnocení úrovně tohoto kurzu nás mile překvapilo – všem vřele doporučujeme.

Obsah kurzu


- jak lépe porozumět vlastnímu chování (poznej sám sebe – lépe porozumíš ostatním

- co ovlivňuje komunikaci a jak se vyhnout problémové komunikaci

 - jak rozpoznat problémové interakce s druhými lidmi a najít nová řešení

- co vše by měla obsahovat dohoda a jak k takové dohodě dospět

- komunikace s problematickým protějškem – jak se zachovat, když to vůbec nejde 


  • Řešení konfliktů

  • Asertivita a vyjednávání

  • Zásady asertivní reakce

  • Odstraňování konfliktů a agresí

  • Nátlakové taktiky

  • Zásady správné argumentace

  • Řešení sporu vyjednáváním

  • Transakční analýza

  • Osobnost – „Já“

Cílová skupina

Kurz je určen všem, kteří chtějí lépe porozumět oblasti komunikace a prostřednictvím těchto poznatků se v ní zlepšit.
Certifikát Osvědčení o absolvování, číslo akreditace: bez akreditace MVČR Poznámka k ceně

prezenční cena, kurz je možné absolvovat také v online verzi s 10% slevou

Hodnocení




Organizátor