Detail kurzu

PR STRATEGIE PRO INTERNÍ KOMUNIKACI - které vybrat a proč

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Firemní kultura je tak dobrá, jak efektivní je interní komunikace zaměstnanců. Mnoho firem dnes zapomíná na potenciál, který skrývá zlepšení formy i obsahu interní komunikace. Nestačí jen vybrat ty pravé komunikační kanály, hlavní je vytvořit spolutvorbou atraktivní obsah, který zaujme tým na první pohled. Naučte se zachytit včas změny v PR ve svůj prospěch, protože zaměstnanci mohou významně podporovat image své firmy a značky! Určeno pro * Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem, top management * Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, komunikace, PR * HR manažery * Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace * Reklamní a komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy Cíl: * Definovat nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu * Pochopit změnu komunikačních modelů a přesun PR komunikace do digitálních médií * Objevit fascinující možnosti content marketingu Obsah: * Big data – informační exploze dnešní doby PR strategie * Definování komunikačních cílů dle SMART * Segmentace cílových skupin z hlediska PR – jak specificky oslovit * HR marketing a budování značky zaměstnavatele – firemní hodnoty a jejich sdílení * Volba vhodných komunikačních kanálů * Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme * Firemní časopis a pravidla jeho tvorby * Jak využijeme sociální sítě interně * Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations * PR a krizová komunikace – připravte se včas

Cílová skupina

Personalistika
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Hodnocení




Organizátor