Detail kurzu

MANAŽERSKÁ KONTROLA A PODPORA - zpětná vazba, proč kontrolovat a co, podpora, soupeření a spolupráce

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Základním nástrojem ovlivňování a řízení je zpětná vazba. Tedy informace od toho, kdo sleduje nás, naši práci, naše jednání. Informace jak „to“, co děláme, vnímá. Nejde o pozitivní či negativní zprávy, jde o informace, pohled z jiného úhlu. Dostáváme ji denně – od nadřízených, kolegů, podřízených. Dáváme ji denně. Mnohdy jsme tak zahlceni informacemi, že na ně zkrátka nereagujeme nebo reagujeme přecitlivěle. Jak poskytovat zpětnou vazbu? Co je smyslem kontroly? Proč mnohdy čísla nestačí a lidé nejsou zcela samostatní? Jak a kde podporovat, abych si udržel/a angažované lidi? Určeno pro manažery, kteří chtějí být vědomější v tom, jak ovlivňují druhé a kam směřují jejich energii. Pro manažery, kteří chtějí mít jasno v tom, zda jejich aktivity mají vliv na úspěch jejich lidí či jsou neúčinné. Cíl: Rozvinout dovednosti účastníků v práci se zpětnou vazbou (ovlivňovat vědomě, tj. vnímat dopad svého jednání). Například: * Osvěžit si a procvičit pravidla bezkonfliktního a cíleného poskytování zpětné vazby * Uvědomit si, že umění přijímat zpětnou vazbu je znakem silných a konkurenceschopných týmů a skupin * Rozpoznat hranici výkonnosti jednotlivců, umět dát včasnou a účinnou podporu * Naučit se efektivněji a vědoměji pracovat s druhými lidmi, vnímat úspěch či neúspěch svých kroků, posilovat flexibilitu v jednání Obsah: * Vnímání a jeho podmíněnost – chyby ve vnímání lidí * Zpětná vazba a neurovědy – co je a co není zpětná vazba * Pravidla úspěšných manažerů pro poskytování zpětné vazby – inspirace, jak na to (cvičení) * Poskytování zpětné vazby nadřízeným * Přijímání zpětné vazby a bariéry kolem toho * Přijímání zpětné vazby nadřízených * Kontrola – proč kontrolovat a co, prohlášení manažera o kontrole * Podpora – bez kontroly není podpora: jak manažer může podporovat své lidi a jak pozná, že zvolil účinný nástroj podpory, jak je to s odpovědností za výsledky práce a jak bývá nesnadné nechat si pomoci, přijmout podporu (soupeření a spolupráce v pracovní skupině) * Druhy podpory – situace: co a kdy je účinné * Případová studie, každodenní trénink, uplatnění principů kontroly a podpory Metody výuky: Program je připravován jako interaktivní, klade důraz na uvědomění a na trénink („podívejte se a vyzkoušejte si to“). Setkání bude bohaté na ZÁŽITKY (ve cvičeních, v modelových situacích si účastníci uvědomují, jak oni sami reagují, jaké jsou jejich návyky, očekávání, postoje a jak snadno si dokáží osvojit doporučený postup). Součástí je diskuze, sdílení, reflexe, zpětná vazba. * Interaktivní přednáška, řízené diskuze s účastníky (sdílení a výměna zkušeností) * Skupinová manažerská cvičení (zážitek a uvědomování si, jak věci fungují) * Individuální cvičení * Modelování a modelové situace (videokamera) a následný rozbor * Skupinové práce, diskuze a sdílení (případová situace)

Cílová skupina

Organizační management a vedení lidí
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Hodnocení




Organizátor