Detail kurzu

JAK ZÍSKÁTE NOVÉ VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY v B2B segmentu

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Chcete-li dnes uspět v moři konkurence na lokálním i zahraničním trhu, musíte průběžně plnit dva nejvyšší cíle každého podnikání: získávat zákazníky – a udržet si je, a to znamená podporovat spokojenost svých zákazníků. Umění akvizice nových zákazníků dostává dnes mnoho nových forem a nový obsah, žijeme v době internetu a sociálních sítí a meetingy nejsou dávno již jen osobní… 100% prakticky zaměřeno pro obchodníky, kteří chtějí změnit svůj přístup směrem k vyšší efektivitě práce. Určeno pro * Majitele, jednatele a top manažery malých a středních firem * Specialisty na marketing * Brand manažery, marketingové manažery i manažery obchodu * Obchodníky Cíl: * Pochopíte dynamiku změn na trhu a nutnost se na ně flexibilně adaptovat * Zjistíte, jaké formy oslovení zákazníků fungují * Poznáte zásady tvorby dle zásad Content marketingu Obsah: * Změny v business modelech dnešní doby – dynamika světového trhu * Jak porozumět své cílové skupině a jejímu chování * Strategie získávání zákazníka – radikální změny nákupního procesu zákazníků * Jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém trhu – jaké komunikační kanály dnes fungují * Sociální sítě – jak využít LinkedIn, YouTube... * Jaké formáty komunikace fungují na zákazníky – Content marketing * Jak vytvářet databáze pro efektivní CRM – diferenciační segmentace klientů v CRM * Typologie prodejců a co vlastně osloví zákazníka * Jak pečovat o zákazníky a motivovat je: věrnostní programy, podpora prodeje, vztahová komunikace apod. * Jak atraktivně představit svou nabídku – umění obchodní prezentace Připravte si svůj konkrétní business case/obchodní případ a projekt, který právě řešíte ve své firmě.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Hodnocení




Organizátor