Detail kurzu

ZMĚNY NÁKUPNÍHO PROCESU ZÁKAZNÍKA po coronavirové krizi a přesun PR komunikace do digitálních médií

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Změnil se náš životní styl a především způsob, jakým zákazníci nakupují produkty a služby. Komunikačními platformami jsou v první řadě internet a sociální sítě, kde cílová skupina hledá odpovědi na své otázky dávno před nákupem a až následně jde do kamenné prodejny… Objevte v našem novém kurzu, jak chápat své zákazníky a jak uspokojit jejich potřeby a přání ve všech marketingových souvislostech. Určeno pro * Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem * Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, obchod a komunikace, PR * Obchodní manažery a vedoucí obchodního oddělení * Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace * Reklamní, komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy Cíl: * Poznáte, jak efektivně podporovat spokojenost zákazníků tak, aby se k Vám opakovaně vraceli * Dozvíte se, jaké radikální změny se v dnešní době dějí v oblasti nákupu zákazníků * Naučíte se správně oslovit zákazníky ve všech fázích nákupního procesu Obsah: * Výzkumy – mystery shopping a jak ho realizovat * E-commerce a jeho rozvoj v dnešní době, žijeme v době e-shopů * Klíčová role PR před nákupem zákazníka – články, testy, recenze * Role sociálních sítí – šeptanda * Content marketing – jaký obsah zaujme zákazníky * Mapujeme fáze nákupního procesu – od poptávky k poprodejní péči * Jak se zákazníci rozhodují a jak z nich udělat nadšence * Obchodní argumenty a systematické vzdělávání týmu prodejců * Recenze zákazníků – zpětná vazba a datová analytika * Jak podporovat věrnost zákazníků * Jak řešit nespokojené zákazníky a změnit je ve spokojené

Cílová skupina

Obchodní dovednosti
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Hodnocení




Organizátor