Detail kurzu

SPECIFIKA TELEFONICKÉHO A E-MAILOVÉHO vyjednávání se zákazníky

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce. Cíl: Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu či telefonu a správným způsobem oslovovat zákazníky nové. Obsah: * Základy vyjednávání obecně * Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní * Příprava na akviziční telefonát * Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody * Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet * Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu * Zvládání námitek po telefonu a mailu * Argumentace po mailu a telefonu * Úskalí vyjednávání po telefonu a mailu * Umění předejít nedorozumění a konfliktům * Řešení konfliktů po telefonu * Telefonická a e-mailová etiketa Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Hodnocení




Organizátor