Detail kurzu

ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů, kteří teprve nedávno nastoupili na vedoucí pozici, chtějí se v ní rychle zorientovat a vyvarovat se zbytečných chyb. Seminář je určen zejména pro lidi bez předchozích znalostí ve vedení lidí, zejména pro technické a inženýrské pracovníky a profese. Cíl: Účastníci si plně uvědomí svou novou roli ve společnosti, rychle se v ní zorientují a ujasní si své zodpovědnosti a priority. Dále si rozšíří své znalosti a dovednosti tak, aby mohli okamžitě lépe komunikovat se svým okolím, rychleji a efektivněji řešili manažerské úkoly a mohli dodávat věci kvalitně a včas. Lety prověřený seminář velkou měrou přispívá k efektivitě a pohodové atmosféře v týmech i ve firmách, kde lidé pracují a napomáhá tak dalšímu úspěšnému rozvoji podniků v České republice. Obsah: * Role a poslání manažera na různých úrovních řízení – klíčové manažerské kompetence – jak jsem na tom, osobní analýza, moje silné stránky a příležitosti ke zlepšení – proč být vůbec manažerem?, moje osobní motivace * Co znamená „být dobrý manažer“ – mýty a pověry v managementu, technik jako manažer, žena-manažerka, mladší lidé ve vedení starší generace * Styly vedení lidí v dnešní době – starý versus nový přístup k lidem, kdy jsou lidé výkonní a jaké podmínky pro to manažeři musejí vytvořit * Lidský inženýring neboli „human skills“ v praxi – co užitečného dnes neurovědy nabízejí manažerům při práci s lidmi, neurovědecké minimum pro manažery a jeho uplatnění ve vedení lidí a sebe sama * Motivace lidí – co lidi motivuje, motivační a hygienické faktory, rozdíly napříč generacemi a na různých pozicích ve společnostech * Cíle v práci manažera – orientace na úkoly a na lidi – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu – jak přebírat úkoly od nadřízených a předávat je dál – kdy jsou cíle motivující a čeho se vyvarovat * Vedení manažerských rozhovorů – klíčové poznatky „Konverzační inteligence“, struktura a zásady úspěšného vedení rozhovorů s lidmi v jakékoliv manažerské situaci * Delegování úkolů – proč nedělat všechno sám – přijímání, rozdělování a stanovování úkolů – jaké úkoly delegovat a jaké ne – příprava a vedení delegovacího rozhovoru – styly delegování a motivace lidí – jak pracovat s námitkami zaměstnanců * Podávání a přijímání zpětné vazby, kritika a oceňování – práce s chybami v roli manažera – jak se na rozhovory připravit a jak je vést tak, aby byla možná náprava, ale nevznikl zbytečný konflikt * Kontrola a hodnocení výkonu – proč a jak ji dělat rychle a kvalitně, význam oceňování a oslav úspěchů pro růst lidí i firem * Manažerské minimum pro práci s týmem – co je tým, jak vzniká a co má manažer na starosti – kde se nachází můj tým a jak ho chci dále budovat * Akční plány účastníků Metody výuky: Zajímavé poznatky vědy předávané zážitkovou formou. Škola hrou. Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Případové situace, řešení konkrétních případů z praxe účastníků. Maximálně pragmaticky a prakticky pojatý seminář.

Cílová skupina

Organizační management a vedení lidí
Poznámka k ceně

10 600 Kč (s DPH 12 826 Kč) v ceně studijní materiály

Hodnocení




Organizátor