Detail kurzu

UMĚNÍ PRODAT SÁM SEBE

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

„Pokud se těšíte dobré pověsti, druzí k Vám budou směřovat více zdrojů. Budou Vás vyhledávat, aby s Vámi uzavřeli přátelství a spojenectví. Budou s Vámi ochotněji a účinněji spolupracovat.“ Decher KELTNER, Paradox moci Cíl: Abychom dokázali dobře „prodat“ své dovednosti a znalosti, potřebujeme vědět, co nám jde dobře a v čem jsme jedineční. Cílem je osvojit si postupy a techniky, jak být pro sebe, své kolegy a zaměstnavatele „dobrou značkou“, nepostradatelným. * Uvědomíte si význam budování „dobré pověsti“ v kariéře (personal brand) * Dozvíte se, jak umět sám sebe ocenit a nebrat své úspěchy jako samozřejmost * Pomocí cvičení a manažerských her si vytvoříte seznam svých privilegií, talentů, schopností, o které se můžete opírat a díky kterým „přitahujete“ druhé * Zjistíte, jak se oprostit od uznání a vyžadování jen pozitivní zpětné vazby * Uvědomíte si, proč si vážit kritiky a nenechat se jí zraňovat * Připravíte si „výtahovou řeč“ (trénink sebeprezentace) Obsah: * Co tvoří „dobré jméno“: od hlasu a slova po talenty, až k (ne)úspěchu * Zdroje osobní síly („osobní rank” tj. soubor privilegií, kterými disponuji) * Dobrá vs. Skvělá práce: Kde jste teď? * Rozpoznávání talentů, schopností (ty, které mám už k dispozici – a možná o tom ani nevím a ty, které mám, ale nepracuji s nimi – „spící", jak je poznat a jak s nimi pracovat) * Síla zkušenosti (cvičení „vrcholné okamžiky“) * Hrdost a sebeprezentace – jak o sobě mluvit (o svých lidech, pokud jsem manažer, a o své práci), síla slova a osobního zaujetí (emoce): co říkat a proč + tvorba „výtahové řeči” * Zabijáci talentů v nás: stud, sebekritika, soudy a očekávání jako „dobrý spojenec a zlý pán" * Situace z praxe účastníků * Plán akčních kroků „Rozvíjím mé osobní znaky“ (mapa) Metody výuky: Pracovní týmová dílna tj. workshop: interaktivní teoretické bloky, účastníci budou pracovat pod vedením lektorky ve skupinách, dvojicích, budou nacházet a sdílet své dobré zkušenosti „co funguje“ a „jak to konkrétně dělám“, budou si hned zkoušet jednotlivé principy, metody, postupy na své reálné situaci. Dostatek prostoru bude věnován jejich otázkám a praktickým situacím, do kterých se dostávají.

Cílová skupina

Rozvoj osobnosti
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, oběd

Hodnocení




Organizátor