Detail kurzu

ŽIVÉ VYSÍLÁNÍ - online seminář PROFESIONÁLNÍ CHOD RECEPCE, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro asistentky, asistenty, pracovnice a pracovníky sekretariátu a recepce. Cíl: * Zvýšíte sebedůvěru při jednání a komunikaci * Sjednotíte představování do telefonu a naučíte se efektivně vyřizovat telefonické hovory * Naučíte se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání s návštěvami, osvojíte si základní pravidla etikety pracovních a mezilidských vztahů * Prezentované poznatky si vyzkoušíte v praxi Obsah: * Vnímání recepce/pracovního místa návštěvou – co vše ovlivňuje pozitivní dojem a co ho vytváří * Uvítání hosta v recepci/sekretariátu – pozdrav, přivítání, usazení, obsloužení návštěvy, vyžádání nacionál potřebných k ohlášení návštěvy apod. * Uvedení návštěvy k nadřízenému či navštívené osobě, seznámení, představení apod. * Příprava obchodních/pracovních jednání – příprava jednací místnosti, pohoštění a obsluha, uvedení návštěvy * Obsluha návštěvy – co je vhodné nabízet za občerstvení, zásady a tipy na servírování * Zásady oblékání recepčních a asistentek jako jedna z forem reprezentace společnosti * Reprezentace společnosti formou telefonu – představování u příchozích a odchozích hovorů, zásady komunikace v případě odmítnutí hovoru (obchodní nabídky, snaha sjednat si schůzku, …) * Předávání informací, popř. předávání činností/úkolů – jak zajistit, aby partner pochopil, co po něm přesně požadujeme a jaký očekáváme výsledek * Praktický nácvik, aplikace do praxe a doporučení pro další rozvoj Metody výuky: Praktický interaktivní seminář – diskuze, sdílení best-practice a know-how, praktický nácvik, zpětná vazba a doporučení pro další rozvoj.

Cílová skupina

Office management a kurzy pro asistentky, sekretářky a recepční
Poznámka k ceně

5 300 Kč (s DPH 6 413 Kč) v ceně studijní materiály

Hodnocení




Organizátor